.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرماني ليگ برتر واليبال معلق بين البرز و مازندران

شمال نيوز: بالاخره طلسم برگزاري فينال‌هاي تكراري ليگ برتر واليبال شكسته شد. چند سالي بود كه اهالي واليبال به برگزاري فينال‌هاي تكراري بين دو تيم پيكان و سايپا عادت كرده بودند، اما بهروز عطايي و شاگردانش بالاخره به سريال فينال‌هاي تكراري پايان دادند و با شكست پيكان پرافتخارترين تيم ايران و آسيا در ديدار سوم فيناليست شدند.
شاگردان پيمان اكبري در اولين ديدار مرحله پلي‌آف در خانه كاله به برتري رسيدند، اما در دومين ديدار در خانه واليبال تهران مغلوب كاله شدند تا همه چيز به ديدار سوم كشيده شود. سومين و آخرين ديدار اين مرحله باز هم به ميزباني كاله و در سالن پيامبر اعظم اين شهر برگزار شد. در اين ديدار كه محمدرضا داورزني، خوليو ولاسكو و زورزي خبرنگار فدراسيون جهاني ميهمانان ويژه آن بودند، شاگردان پيمان اكبري گيم اول را ۲۵ بر ۲۲ از كاله بردند تا به حضور در فينال اميدوار شوند، اما در گيم دوم بازيكنان كاله با حساب ۲۵بر۲۳ به برتري رسيدند. شاگردان بهروز عطايي در گيم‌هاي سوم و چهارم هم با نتايج ۲۵بر۱۹ و ۲۵بر۲۳ به برتري رسيدند تا كاله براي اولين بار در تاريخ حضور خود در مسابقات ليگ برتر موفق به صعود به مرحله فينال رقابت‌هاي ليگ برتر شود. از نكات حاشيه‌اي اين ديدار قطع ۳۰ دقيقه‌اي برق سالن آمل بود. پيمان اكبري در پايان بازي به شدت نسبت به نتيجه به دست آمده معترض بود وگفت: همه براي فيناليست شدن كاله دست به دست هم داده بودند. اكبري با اشاره به برتري شاگردانش هم افزود: آماري كه از آناليز بازي پيكان مقابل كاله در دست دارم نشان از برتري همه جانبه شاگردانم دارد. اما بهروز عطايي با اشاره به بحث‌هايي كه در ابتداي فصل راجع به انحلال و تضعيف پيكان وجود داشت، گفت: باشگاه پيكان وكادر فني اين تيم مي‌خواستند با زيركي خاص بار رواني را از تيم خود كم كنند و براي همين اعلام كردند تيم را براي پنجمي و ششمي بسته‌اند اما به لطف خود توانستيم براي اولين بار به فينال ليگ برتر واليبال صعود كرده و دل مردم را شاد كنيم. بدين ترتيب سايپا البرز و كاله آمل در اولين ديدار مرحله فينال به مصاف هم خواهند رفت. اين ديدار در سالن انقلاب كرج برگزار مي‌شود. تيم‌هاي پيكان تهران و شهرداري اروميه هم براي تعيين تيم سوم به ميدان مي‌روند.
كم لطفي تلويزيون
مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال در حالي برگزار شد كه از پنج بازي برگزار شده در اين مرحله تنها ديدار دوم تيم‌هاي سايپا و شهرداري اروميه به طور مستقيم پخش شد متأسفانه هر سه ديدار تيم‌هاي پيكان و كاله به‌رغم جذابيت فراوان اين رقابت‌ها با بي‌اعتنايي عجيب رسانه‌ ملي مواجه شده و واليبال دوستان در حسرت تماشاي پخش زنده اين رقابت‌ها باقي ماندند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پیمان 23 اسفند 1390
کاله آمـــــــــــــــــــــــل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.